pondělí 8. října 2012

8-14.10. 2012

Po-1.43 hod. v lese v kopcích s Argem musím ho držet u nohy je hroznej tahoun. Jinak dostal jsem boty od bráchy  . Kilimanjáro Adventure tak jsem je vzal do trailu a jsem spokojen.
Ut-nucený volno .
St-na 17.15 hod doma tak sem se oblík a vzal vořecha. 1.20 hod běhu lesem asvalt. Pes ho docela metl tak jsem se přispůsobil je dobrej trenér. Jinak večerní běh ted v Říjnu zážitek Jelení říje pomalu začíná takže běžet a poslouchat to nádhera. Vřele doporučuju všem je to silný zážitek.
Čt-od rána do večera  v rachotě.
Pá-1.15 hod trail většina do kopce pes je lepší a lepší mám zněj radost.
So-ráno s pilou do 13 hod. Po obědě s Arinem 2 hod pohodovej běh. Jsem sám doma tak budu relaxovat.
Ne-dnes bez pesa i sem si dal sluchátko do ucha a vyběhl. 1.20 hod. Střídal jsem tempa od klusu ,tempový běh až pár sprintů. Prostě jsem si to suprově užil.
    Bez kafe a cigaret.

Žádné komentáře:

Okomentovat