neděle 4. března 2012

Souhrn týdne 5.3.-11.3.2012

Po-ráno 15km lesní zpevnená cesta. Zacátek pomalu z postupným zrichlováním. Slunecno -2C.   Druhý beh 11km klusík.
Ut-15km les. Chtel jsem behat dvoufazove,ale cítím ,ze bich mnel trochu ubrat. Tak vypustím dnesní vecerní a zítrejsí raní beh a pak uvidím jak se budu cítit. Chtel jsem v tomto týdnu 100km, ale bude stacit i 80km nez bít zranen radsi uberu nic mi neutece.
St-pauza se vyplatila. 20km na pohodu do kopcu to slo samo velká spokojenost.
Ct-tak tu máme zase sníh.20km les a silnice dost to ficelo 18km se bezelo svizne poslední 2km do kopce krize ,ale dobrý.
Pá-11 klusík jen tak na relax a pro pohodu uvydel jsem Jelena evropského nejaké srncí a ucítil lisku. Pekné ráno. Jinak jedu do Plzne na oslavu uvidím aspon rodinu behat nebudu odpocinu a v nedeli dotáhnu na tech 100km co chci.
So-oslava bez behu.
Ne-dojeli jsme domu jen jsem se prevlíkl a uz mám za sebou 11km. Takze týdení plán splnen. Spokojenost.
Celkem-103km

4 komentáře:

  1. Dvoufazovy behani je absolutni zahul a clovek se na to musi dostat postupne. Ale uz kdyz treba jen jednou nebo dvakrat tydne das beh rano a i vecer tak to bude totalni vykonostni posun - a pri tom pro telo jeste rozumne zvladnutelnej. Drzim palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Já tak behám prevázne o víkendu ,kdyz chci dohnat tejden kuli práci. Ted mám týden dovcu tak to viuzívám. Ten posun cítím hlavne v kopcích behaj se lépe.Jeste donutit se prestat kourit.

    OdpovědětVymazat
  3. Me kdysi na koureni hodne pomahaly intervaly. Treba 10 ctyrstovek na ovale tak paradne roztahne plice, ze proste normalni slukovani by te skoro zabilo. Proste to fakt boli jako prase. Pak jsem mel nekolik let pauzu v behani a zacal kourit znova, prestal jsem az v emigraci. Ted uz mi to nechybi ...

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám problém v tom ,ze at bezím jak rychle chci tak problém nemám. Ale po behu si s chutí zapálím.

    OdpovědětVymazat