pondělí 19. března 2012

Souhrn týdne 19.3.-25.3.2012

Po- 15km chtel jsem 18km ,ale zaclo mne tahat pod levím lítkem. Tak sem to zabalil a radsi dosel,nastestí se stím chodit dá.
Ut-Tak mám nejspís unavené vazy od lítek ke kotníkum. Vysadím beh a budu posilovat telo mám pár cinek tak budu cvicit. Asi jsem udelal mojí obviklou chibu beh mne baví a nevím kdy mám dost. Jestli máte skusenosti napiste.Achilovky to nejsou. Dekuju predem za odezvy. Jinak boty strídám troje jedny z rovnou podrázkou a dvoje z visí podrázkou u paty, ale prez patu nebehám to mi nikdy neslo. Spís premíslím jestli mi to neudelala zvísená kilometráz. Jinak ,kdyz nad tím premíslím tak jsem udelal chibu uz tím ,ze kdyz se to ozvalo prvne neposlechl jsem ten signál tela a trénoval dál musím bít k sobe vnímavejsí.   Nebo to také muze být ze jsem zacal obcas behat bos a ty vazy jak jsou z bot zkrácené se nemohou tak rychle adaptovat na beh naboso. Coz jsem vedel ,ale kdyz ono to cloveka baví a místo aby dával pozor na signáli tela tak si to jen vychutnává. Proste blbec blbecek blbej.
St-volno-na ty lítka mi pomáhá drep zaprenej ke zdi a krouzení kotníkama jsou pekně zatuhlí jinak pohyb mám v práci chodit tam musím.
Ct-posilování core,drep zaprenej u dverý,posilování zad a strecink u psa na zahrádce. Probehnutí skusím zítra.
Tak jsem premíslel pred rokem na zacátku jara jsem mnel problém z vnejsím kolením vazem. Tohle jaro bolest u lítek a kotníku a kicle. Dosel jsem k názoru ,ze to bilo vzdy pár týdnu po odtátí snehu. Vlastne celou zímu v perince a pak do tvrdýho. To je si mislím dost velký nápor na mneké tkáne a projevit se to musí.
Pá-2km pro dobrou náladu nohy lepsí. Hlavne ,ze sem se provetral sem stasten.
So-2km ráno 2km odpoledne lepsí se to.
Ne-volno
Celkem -19km

3 komentáře:

  1. Ja jsem ten posledni, co by mohl radit, protoze proste beham:)... Ale podle me muze pomoci poradne protahovat nohy ten drep je super, nebo si taky chyt nohu za kotnik a pritahuj si ji ruzne k zadku. Proste strecing nohou, je to dobry delat hodne pomalu a po behu je to parada, nebo klidne po rachote:), kdyz mas nohy zahraty, pouzity..Asi bych beh uplne nevysazoval, ale dal bych neco jako lecivej beh (uvidis, kdyz to bude bolet tak vysadit muzes vzdycky)... hodne pomalu, a treba jen 5-6km zadna krec. A pak pomalu protahovat. a i si to sam promasiruj.. Bude dobry.. Drzim palce, 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite vyskousím. Ten lecivej beh to je zajímaví. Ted mám 2 dny bez behu a uz jsem nesvuj. Za ty necelí 2 roky co behám jsem si vypestoval super závyslost. Jinak dekuju za odezvu.

      Vymazat
  2. Bohuzel odpovidam az se zpozdenim. Naprosto verim v silu leciveho behu - hodne, HODNE pomalinku, jeste bych klidne pripojil at je to v nejakem tezsim terenu, aby se ty nohy proste hodne (ale pomalu) kroutily, rozhodne ne silnici. Ja trpel na achylovky, ale i kdyz tohle muze byt jiny, princip jak se s tim vyrovnat muze byt podobny. Z cviku mne nejvice se osvedcilo stat spickama na schodu a paty tlacit dolu ... ale to mas mozna v praci porad :))
    Myslim, ze hodne take pomaha "automasaz" proste si to promnout a promasirovat tak lehce do bolesti, aby clovek sahal na ta mista kde to boli. Ono se to trosku rozpali a nejspis i rozdrazdi, ale pomuze to dobre prokrvit mista ktera to potrebuji.
    Drzim palce!

    OdpovědětVymazat