neděle 11. března 2012

Souhrn týdne 12.3.-18.3.2012

Po-RD a rachota
Ut-to samé
St-lenost
Ct-rachota do vecera ted mám svácu
Pá-11km les v mini.botkách prekonal jsem lenoru. Jinak máte problém ze stolicí dete behat do lesa .Zacnou pracovat streva a je to super.:)
So-15km les ,ale asfalt . První kilometr barefrot.14C na mne uz horko kratasy a triko a voda do tlapy. Kdyz jsem obouval v lese kecky tak jsem se narovnal a predemnou stáli asi 6m 3kusy Siky. Príroda mne zase odmenila za raní vstávání. Jsem spokojen. Opet jsem ucítil lisku. Jinak jsem bezel hodne pomalu tak pro pocit z pohybu. Zacínám premíslet ,ze jeste tri mesíce ,kdyz udrzím kilometráz tak viskousím nejaký delsí závod uz do mne hustí i moje druhá polovicka at to skusím. No uvidíme bavý mne to mé pobíhání po lese kam se mi zrovna chce. Nedelám zádné tréninky rychlosti síli a zakolik ubehnu proste jen si tak bezím kolik se mi zrovna chce. Spís je to o pocitu samoty a klidu a v lesých se pohybuju od mala takze pozoruju rád zivot v lese. Ale zas mne láká zmerit síli z ostatními abych vedel jak na tom doopravdy sem proste se zmácknout a zjistit na co opravdu mám.
Ne-RD
Celkem 26km

Žádné komentáře:

Okomentovat