pátek 13. ledna 2017

Psí počasí.                                                                                                                                                    Od dětství mám rád špatné počasí. čím horší tím lépe. Dnes tady na varsku fouká vítr,v lese spousta spadaných větví. Spousty popadaných prázdných bukvic v mokrém sněhu prostě nádhera. A já v tom sám nikde ani živáčka. Tyhle chvíle mám rád běžím si přírodou vítr mi buší do obličeje a je těžké to udíchávat nosem. Jsem štasten ,že jsem se vykopal ven to jsou chvíle ,které nám nikdo neveme. Včera jsem měl sebou vořecha ,ale jak je mokrý sníh a on má nízký podvozek tak se obalyl sněhem a bylo po běhu.Odnesl jsem ho domů do vany protože z těch chlupů šel ten sníh jen vodou. Mám dva týdny volna tak běhám deně po lese a užívám klidu. Běh mě zase začal bavit tak uvidím kam se dostanu. Tak at vám to běhá.

1 komentář:

  1. :) .. to znam.. Ty chvile, kdy je mizerne pocasi, ze ani v dosahu civilizace nikdo nebeha.. kdy tam opravdu muzu byt sam se sebou:). Casto se mi to ted darilo pri vecernim behu z prace, clovek probehne centrem, ale za mostem uz zima, nevlidno.. tma a mraz.. nikde nikdo!:)
    Jjjo.. o psu s nizkym podvozkem:) a jejich cestach blatem, snehem a vodou bych taky mohl vypravet:)
    Tak at nam to beha! At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat