pondělí 29. října 2012

Konečně se ochladilo. 29.10.-4.11. 2012

Po-1.15 hod sníh a -5C príma běh.
Ut-24 hod bez žvance 1.50 běh lesem s vořechem zatím dobry. Podpora pro Ultra Honzu      Večer jsem hladovku ukončil při mém manuelním zaměstnání a běhu jsem rychle přicházel o sílu.
St-. 30 min klusík na pohodu. čokl byl moc štastnej. Dopřál mi koupel v rozbředlím sněhu uklouzla mi noha a Argo zatáhl. Dost dobrá maska
Čt- 1.4 hod pohodovej běh pes je spokojen.

Pá-56 min začátek pomalu s postupným zrychlováním pes stím problém neměl a mě to bavilo.
So- 1.35 hod silnice lesní. Pes nasadil tempo tak sem držel. Dává mi zabrat.
Ne-makal jsem v lese a bylo toho v tomto týdnu dost dnes relax.

2 komentáře:

  1. Ses dobrej a diky za podporu.. pri tezke praci byt uplne o hladu je narez,, da se, ale je to zbytecny..At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ted jsem si vymislel ,že budu běhat deně i kdyby jem kilometr pořád když mohu v práci chodit tak proč ne běhat. Podpora tobě mi bila radostí. At to běhá.

    OdpovědětVymazat