úterý 28. srpna 2012

27.8.-2.9.-2012

Po-RD
Ut-ted večer 6 na relax
St-hodina trail
Čt-2 hodky trail kámoš mi popsal novou cestu lesem pořád do kopce bomba.
Pá-hodina a půl trail . Celý den prší tak se běželo moc dobře. Viděl jsem Evropáka.
So-nová trasa hodka a pul trail baví mne seběhy a výběhy občas to jsou výstupy něco prostě nevyběhnu. Jinak tělo mi začlo odmítat maso ne že bi mi nechutnalo ,ale radši chce zeleninu a brambory a těstoviny. Je to divné mé nejoblíbenější jídlo prorostlej bůček najednou nechce. Ale zase se cejtím lépe .
Ne-RD
Žádné cigaro ani kafe

4 komentáře:

  1. Taky se ze mě pomalu ale jistě stává vegetarián :-) Občas ještě nějaké to maso smlsnu, ale už mi to nevoní jako dřív.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen bych rád věděl proč to tak je maso jsem jedl vždy.

      Vymazat
    2. Já jsem maso taky vždycky baštil, i teď si občas dám. Jde to ruku v ruce s mým běháním. Když se nacpu bůčkem, tak po zbytek dne se mi běhat nechce. Tak jsem se začal víc zajímat o to co jím a vařit si sám a zjišťuju, že masa k životu potřebuju čím dál méně.

      Vymazat
  2. Tak to já takový "problém" zatím nemám, maso dál šmakuje.
    ale to bude tou mojí kilometráží..
    Musím zamakat :-)

    OdpovědětVymazat