úterý 12. června 2012

Odpocinkový týden od 11-17.6. 2012

Po-záda lepsí
Ut-zacal jsem vnucce delat na zahrade domecek a houpacku a skluzavku tak si dávám odpocinkový týden plný radosti. Jsem Tesar tak skousím jestli si to jeste pamatuju a baví mne to.
St-málo casu tak ráno pred sestou 7km pro radost. Vse ok. Ted du na zahrádku a pak odpolední.
Ct-chčije a chčíje dnes pauza od vseho jen do rachoty musím.                Tak aspon 2km.
Pá-13km pak jsem jestě posiloval břicho a záda . Přiběhla vnučka lehla si a cvičila sama od sebe semnou teda snažila se u 2,5 letého děcka to je sranda se dívat ,ale dělá mi radost ,že chodí za mnou a cvičí  a běhá sama mám radost.
So-dnes bez běhu teda to co jsme naběhali v obchodech z tou malou bosorkou nepocítám ,ale jsou to ty nejpřínosnější běhy plné radostí. Jinak práce na domecku pro malou dodělaná podlaha. Dělá mi to radost zítra jdu do lesa na slabou kulatinu udělám jí z toho polosrub až zjistím jak se sem dávají fotky tak to sem frknu.
Ne-na kole do lesa připravit kulatinu . Odpoledne do lesa traktorem proto co jsem připravil jinak práce a pivo.
Celkem 22km
Bez kávy a cigaret

2 komentáře:

  1. Libi se mi, jak se vyjadrujes a specialne jak se vyjadrujes o vnucce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš a svoje vlastní děti nemám a přesto dávám radost lidem které miluji. Prostě vím ,že si to každé dítě zaslouží tak jsem bil vychován.

    OdpovědětVymazat