pondělí 30. ledna 2012

Souhrn týdne 30.1.-5.2.2012

Po-RD
Ut-20km les -10C pekne se vtom behá.
St - po obchodech s rodinou a ani njak nebila chut behat.
Ct-Od rána kdy bylo -20C v rachote na stupacce popelárského vozu do vecera 21hod to bilo -15C. Kdyz to slo tak jsem poklusával vedle auta aspon trochu beh. Trochu sme si to zpríjemnili plackou vodky ve dvouch jen tak pro zahrátí. Uz se tesím na zítra skoncím v práci  ve 14hodin tak pudu neco nabehat do lesa.
Pa-Telo mi ríká ze mám odpocívat tak poslechnu
So-Delali jsme uhlí a drevo ted du popíjet.
Ne- Ráno po 20 letech na bruslích na rybníku adrenalin a sranda. Odpolene procházka a 10km hodne pomalí beh.
 Celkem 30km bída.

2 komentáře:

  1. Ahoj, cetl jsem tvuj komentar u Kosteje. Doufam ze se Ti to s tim kontnikem spravi(lo). Pokud neni clovek zvyklej behat po hodne nerovnem terenu, pak je riziko zraneni na snehu velmi vysoke. Proste jak to klouze, necekane se to propada tu na jednu stranu, tu na druhou. Nejhorsi na to jsou boty s nejakymi stabilizatory. Ty na snehu vylozene kurvi nohy. Kdyz jsem behal jenom po silnici a pak napadl snih, mel jsem po par dnech po nohou. Obvykle kotniky (to nebylo tak hrozne) a IT band (to byla katastrofa a lecil jsem to pres mesic ci dva). Loni jsem behal temer jenom po stezkach s hodne kameny a snih mi letos vubec nevadi. Nikdy driv bych nemel nejmensi sanci to vydrzet. Mozna je to u Tebe neco jineho, ale stoji to trochu za uvazeni. Kazdopadne drzim palce, a at to beha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj stíne od mala se pohybuju po lesích nejakou dobu jsem tahal drevo s konem nebilo to nezvikem v terénu jen unava.Vse je ok jinak dekuji za starost o mé zdraví.Rád ctu tvuj a kostejovo blog.Casem vás zacnu stíhat je to pro mne motivace.Jinak at to také behá a uzívej otcovství.

      Vymazat